Ep. 67 | 2 Bears, 1 Cave w/ Tom Segura & Bert Kreischer

2021 8 فوریه
798 411 بازدید

Miss out on 2 Bears, 1 Sapp LIVE? It's available at livestream.ymhstudios.com/ RIGHT NOW!
SPONSORS:
- Receive $10 Off Your First Pair of Feetures when you go to feetures.com/CAVE
- Go to www.shipstation.com , click on the microphone at the top of the page, and type in CAVE for a 60-day free trial.
- Re-shop your home and auto insurance today at www.policygenius.com/
Tom Segura and Bert Kreischer start off this episode of 2 Bears, 1 Cave by discussing the time Bert's spent in Rome. They also talk about how fast Bert is in the bedroom, shooting their Super Bowl commercials, Marilyn Manson's abuse accusations, Dustin Diamond's passing, and their most extreme heckler stories.
ymhstudios.com/
store.ymhstudios.com/
facebook.com/yourmomshousepodcast
www.reddit.com/r/yourmomshousepodcast

نظر
  • Heh this Bart guy is really funny

    MrPierreBochMrPierreBochپیش 22 ساعت
  • If you actually believe bert’s story at the end. You’re an idiot.

    Ethan S.Ethan S.پیش روز
  • Bert is so fucking stupid funny ,omfg .

    Orange SurferOrange Surferپیش روز
  • Tom I went and saw you a few years ago in Springfield Missouri and there was a “Karen” in the audience and she was disruptive throughout your whole set and I’m honestly sad you didn’t address it

    Andrew JustusAndrew Justusپیش روز
  • Hey tommy dip shit you’re taking too many edibles too late. Take fast acting edibles that act within 20 minutes, this limits the tolerance rising.

    Anthony RadostiAnthony Radostiپیش 2 روز
  • I'm sure "gangbangers" were at the show Bert....

    DanielDanielپیش 2 روز
  • 1:03:05 the joey diaz 1000mg edible guide

    John McClaneJohn McClaneپیش 3 روز
  • Bert Reminds me of Risitas on IRworld. Please search it up! Respectfully.

    Gonzo Got GamesGonzo Got Gamesپیش 3 روز
  • Does Bert not know Life According to Jimmy

    Blake HarrisonBlake Harrisonپیش 3 روز
  • I grew up an Alabama fan but Bo Jackson is a freak of nature, truly unreal talent

    Blake HarrisonBlake Harrisonپیش 3 روز
  • Nobody was gonna kill AOC and fyi her story was full of shit.

    JBreezy87JBreezy87پیش 3 روز
    • that pissed me off so much.

      Hayden PrunestHayden Prunestپیش 2 روز
  • Derran brown did it where he got a studio audience to vote to kill someone using mob mentality

    Zachary MurrayZachary Murrayپیش 4 روز
  • 2 of the least “funny” “comics” out there. Seriously this is a fuckin disgrace

    Special Officer DoofySpecial Officer Doofyپیش 4 روز
  • Bruce “I just discovered self-control” Kirchner

    Alex CAlex Cپیش 4 روز
  • AOC wasn't even in the same building when that shit went down.

    Steven PhillipsSteven Phillipsپیش 4 روز
  • Sapp ran a 4.3

    brokenathkete07brokenathkete07پیش 4 روز
    • Lied. 4.69

      brokenathkete07brokenathkete07پیش 4 روز
  • The show exists it was called boiling point

    allyson vastanoallyson vastanoپیش 4 روز
  • Hershel Walker fought a pro MMA fight when he was like 50 and he had a 6 pack.

    Corey GoodinCorey Goodinپیش 4 روز
  • You gotta watch the real bros of Simi Valley

    Charlie NiceCharlie Niceپیش 4 روز
  • "AOC could have gotten killed" ok but she wasnt even at the capitol she was in her office playing soldier lol ohh Bert

    ShardhoneyShardhoneyپیش 5 روز
  • The worst thing about cancel culture? Seeing 2 grown men held by their balls forced to sing falsetto

    mark smithmark smithپیش 5 روز
  • Buck O'neil was one of the greatest guys to listen to, talking baseball.

    FinstorFinstorپیش 5 روز
  • That lump under the armpit comment was almost definitely nick dipaolo. Saw him use it at the Cellar once

    somecsguysomecsguyپیش 5 روز
  • MTVs boiling points is very similar to the tv idea Bert described.

    john asshatjohn asshatپیش 7 روز
  • “I gotta be the guy that brings you to your lowest place.” what lmao.

    Malcolm ExxxMalcolm Exxxپیش 7 روز
  • 42:00 wonder how many times Tim slipped and said "shit more" while reading that commercial.

    HejciorHejciorپیش 8 روز
  • Tom keeps bert around for comic relief

    Adam GrovesAdam Grovesپیش 8 روز
  • I really do wanna see Bruce and Tom do crack. I can’t even begin to imagine Bart even more talkative!

    Matt McLellanMatt McLellanپیش 8 روز
  • Bert is slippin

    Nerdvana NorthNerdvana Northپیش 8 روز
  • AOC would not have been killed. lmfao, she wasnt even there, she had been evacuated already. shes already been called out on it,

    smokinone951smokinone951پیش 8 روز
  • 5 people died that day? Have you guys done ANY independent research? 🐑 Honestly though, what did I expect? Hey, how's LA?

    Mr PoopMr Poopپیش 8 روز
  • Bert is such typical judgmental liberal. "He huts so he must have bad political views..... Always attacking are fucking right to bear arms how we fuckingn became a independent country

    19Burgandy19Burgandyپیش 9 روز
  • Bert can be a little pussy when it comes to saying certain things.... Only gives power to ppl that wana cancell anyone for anything so they get s power trip and maybe their name gets mentioned once.........

    19Burgandy19Burgandyپیش 9 روز
  • Boiling point was on MTV

    Bobo The ClownBobo The Clownپیش 9 روز
  • Bert I would like to help you with your road rage. As someone who suffers from a similar affliction and has figured out how to cope with it I feel as though I may have some insight for you. A few tiny changes could impact your daily travels for the rest of your life.

    Aaron WhiteselAaron Whiteselپیش 9 روز
  • When Bert pauses and stares blankly before he talks you know it’s “uh-hundred” percent a made up story.

    ExnierExnierپیش 10 روز
  • Alcohol really helps your body respond well to exercise haha

    Brandon CalderBrandon Calderپیش 10 روز
  • C'mon fellas, way to ostracize more of your fan base. "Sneaky conservative" he hints so his politics must be out there. Bart you keep doing this, "I never talk about politics"and then you underhandedly cut down conservatives. Maybe take a look at politics from more than Facebook and the other people in California. Most of your fan base isn't in blatant liberal states. Smh

    Lighthouse094Lighthouse094پیش 10 روز
  • I used to look forward to this podcast

    ChanoChanoپیش 10 روز
  • 🐦y is so beautifully full of $hit. It's actually amazing. I mean who else justifies taking multiple shots of whisky @ 6am as "celebrating my power!"

    Timewaits4no1Timewaits4no1پیش 10 روز
  • Don’t believe Bert was in the right about that driving incident, don’t usually believe anything he says tbh lol

    Jason MachadoJason Machadoپیش 10 روز
  • " I have to be the guy to take you to your lowest place"...every guys dream, lol

    anthony pettyanthony pettyپیش 10 روز
  • Playing with the turd 🤣🤣🤣🤣

    Jake RomanciwiczJake Romanciwiczپیش 10 روز
  • These two are the heaviest lightweights ive ever seen ... i eat 1000mg of thc no problem. And as far as Xanax goes well half a mg seems very low.. lol

    Cj SavvageCj Savvageپیش 10 روز
    • GAUZZZZ

      Taylor GoetzTaylor Goetzپیش 9 روز
  • Heard Louisville, got excited. Story continued, less excited.

    Shaun MorrisShaun Morrisپیش 10 روز
  • I ran 6 miles is blane kristna's speak for walked from the toilet to the coich. No way he's running even 2 miles a day

    Hermes SanchezHermes Sanchezپیش 10 روز
  • The difference with the rage situation was you had the wherewithal to stfu and not get yourself caught up in some bs. People who don’t must reap what they sow.

    Ryan JonesRyan Jonesپیش 10 روز
  • STOP COMPARING XANAX AND EDIBLE BRUCE. Xanax fucks your body up

    Ryan JonesRyan Jonesپیش 10 روز
  • 50mg would kill Brent, uh-oh

    Ryan JonesRyan Jonesپیش 10 روز
  • “The key is the smoke weed all the time” -Tommy Amen brother!

    Ryan JonesRyan Jonesپیش 10 روز
  • Turns out Bruce Kreischner does not only smell bad and makes love to dogs, he also can't let go of the racism.

    Still squeezin'Still squeezin'پیش 10 روز
  • It's like Burt only knows one word for when he likes something... obsessed. lol we'll have to come up with a new disorder for him...OOD. Obsessive Obsessed Disorder lol

    Chris DennisChris Dennisپیش 11 روز
    • *crickets*

      Paul LeBonPaul LeBonپیش 9 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/bIGHb9eXqpioq7I.html

    Joe JimJoe Jimپیش 11 روز
  • Aoc wasn't in the building. She fabricated her story. Tim Pool breaks it down really well

    The PostmanThe Postmanپیش 11 روز
  • Bob interrupted ted’s story as soon as it was getting good 😢

    Steven AsplundSteven Asplundپیش 11 روز
  • Bert "I had a boyfriend" Kreischer.

    Jamie LertoriaJamie Lertoriaپیش 11 روز
  • I might be super late.. But wtf happened to the opening theme song with the bear? It was really good. Did the guy that mixed it pull some copyright shit and the bears had to nix it from their episodes?

    R S.AR S.Aپیش 11 روز
  • The storming the capitol was a complete joke with staged photo ops. There were four deaths, none of them related to the protesters' "violence". An obvious psyop. Can't even believe the legitimacy of those supposed deaths. Dum dum Tom

    DM RDM Rپیش 11 روز
  • AOC was not gonna get killed nor was she close to being killed. Jesus Christ

    Paul Salibe Jr.Paul Salibe Jr.پیش 11 روز
  • Hey Tom, can you replace Bert with Josh Potter. Bert is annoying as hell. Seems like he shovels down adderall and bitches about rolling on molly too much.

    Jack JackJack Jackپیش 11 روز
  • You don't want crack you want freebase

    Craig BrinkmanCraig Brinkmanپیش 11 روز
  • I wish it wasnt so obvious that they only listen to CNN

    Spencer RuggSpencer Ruggپیش 11 روز
    • I'm glad that it's obvious that they have a healthy contempt for Fox "News."

      Paul LeBonPaul LeBonپیش 9 روز
  • Okay like I ain't trying to flex. But I'm a Canadian bong smoker 😂😂 and like 100 milligrams is basically what I'll do every night. 100 mg Jessy every night no devil seen. Joey Diaz is the only comic I would be scared to do edibles with. It's just weird to hear people who aren't Canadian talk about their dosage, and I'm like whoa. We use cannabis alot up here if 100 ain't shit for me g

    Jessy John TavaresJessy John Tavaresپیش 12 روز
  • Almost like "at da time Tommy" they did not get the same as the other guys

    Dillon MannDillon Mannپیش 12 روز
  • hey, no. the people who caused violence in the capital were paid to do so. manufactured opposition. there were antifa members masquerading as Trumpers. in addition, trump said peacefully make your voices heard. he was aquited for incitement. because he didn't incite.

    pyro buscuspyro buscusپیش 12 روز
  • What's up with screech dieing?

    Dillon MannDillon Mannپیش 12 روز
  • So in episode 6 of the new Walker Texas Ranger TV show there's a character in the show that actually uses the term "nightmeer"

    Dillon MannDillon Mannپیش 12 روز
  • smh bert... and right before persian new year😤

    deziree lynndeziree lynnپیش 12 روز
  • Livestream was a blast!

    Julie BurgoniJulie Burgoniپیش 12 روز
  • How do you go from talking about Nikki Glazer to five minutes later saying you didn’t no any girl that loves anal. When every podcast she’s on, 3 podcasts eps between the two of you, she talks about her love of anal. And how she prefers it.

    Anthony JacksonAnthony Jacksonپیش 12 روز
  • shity people stories should be a segment on this show I really enjoyed it.

    Teeguner -Teeguner -پیش 12 روز
  • LOL! Working out has nothing to do with a person not getting COVID. Another great Bertism

    Jamie SucieJamie Sucieپیش 12 روز
  • 1:15:55 2 Bears 1 Cave historical moment! Tim told an interesting story without being cut off by Brent!

    William LucaWilliam Lucaپیش 12 روز
  • Dustin diamond got kinda screwed by saved by the bell. He carried that show but was only remembered as the jokey side character.

    gorillawarfairgorillawarfairپیش 12 روز
  • was the guy with the bachelorett party Andrew Santino ? i could see him saying that

    Simon MalmgrenSimon Malmgrenپیش 12 روز
  • If Bret smokes crack Tim wont get a word in

    Brandon DavisBrandon Davisپیش 12 روز
  • These two sound so stupid talking about aoc she wasnt even in the building. Her story was proven false. The fuckin r words are so dumb sometimes

    Brien DavisBrien Davisپیش 12 روز
  • Tom is quite good at plugging the product. That was my highlight of the podcast

    Todd StrongTodd Strongپیش 13 روز
  • He stole the nightmere bit from William Montgomery

    rick hietalarick hietalaپیش 13 روز
  • Love how the SECOND Bret starts digging a hole for himself Tom hands him two more shovels and a miners helmet with a little light on it

    Itachi Tsukuyomi DCUOItachi Tsukuyomi DCUOپیش 13 روز
    • lmaooo frr

      Vinx-SplatsVinx-Splatsپیش 6 روز
    • I didn’t know why I loved these 2 so much... until I read this

      Dom VelasquezDom Velasquezپیش 11 روز
    • This describes their friendship dynamic to a T

      James MasudaJames Masudaپیش 11 روز
  • GUYS I just heard another poor schmuck out here saying nightmeere AND it is in Episode 6 of Wanda Vision at 7 minutes 39 seconds SOMEONE PLEASE VERIFY this is driving me crazy now damn you Brent Bwahahaha

    Josh HarrisJosh Harrisپیش 13 روز
  • Fuck saved by the bell, screech was the only good thing about that show

    Terrible GamersTerrible Gamersپیش 13 روز
  • The lowly refrigerator acromegaly order because prison plausibly pat mid a quizzical asparagus. woebegone, moaning spear

    Sean LiSean Liپیش 13 روز
  • Watch "the people's mayor" it's the funniest shit I've ever seen tom do

    Matt DMatt Dپیش 13 روز
  • Watching Bruce tip toe around potentially getting himself canceled in this podcast was like watching a drunk walrus ride a unicycle.

    Stefan SchulzStefan Schulzپیش 13 روز
  • Michael Jordan....

    Dave cDave cپیش 13 روز
  • 1:26:40

    J KeidJ Keidپیش 13 روز
  • Deion was track fast also. Don't forget about Hershal Walker.

    Ogbose49Ogbose49پیش 13 روز
  • We all know Bert and Tom can drink but. I have yet to hear about them drinking things out of their wheelhouse. Fancy wiskey, Fernet, Chartreuse, Absinthe...

    hatchbackhoundhatchbackhoundپیش 13 روز
  • Bert is a bad person. He thinks it is funny to see if he can drive home before his Xanax impairs him. I am glad he didn't kill anyone that day.

    Brian MaischBrian Maischپیش 13 روز
  • "Is tHeRe cOrOnA iN it??" -Bruce Kersher

    Crow47Crow47پیش 13 روز
  • Put a 50 rock in a blunt. That is better then just crack.

    Michael GoodrichMichael Goodrichپیش 13 روز
  • anyone watching wandavision, in episode 6 about early in the episode one of agents clearly says ' then this nightmere will end.' I had to watch it several times to make sure, but brent isnt the only wan. I thought crystals was crazy.

    jack danielsonjack danielsonپیش 14 روز
  • For someone who drinks that much Bert should 100% not start weed... Drinking an smoking never goes well an it's gonna put him off

    Jason LandersJason Landersپیش 14 روز
  • no bert, no one sounds like that... pigs do though

    Jasper JansenJasper Jansenپیش 14 روز
  • Oh God No!😝 They just said "Nightmeer" in episode 6 of wandavision 7:37

    Michael OhmanMichael Ohmanپیش 14 روز
  • It's funny how Cunt is such a bad word in the US.....but here in Australia we use it like an everyday word like it someone called me a cunt would just be like yeah ok

    Billzy NBillzy Nپیش 14 روز
  • I know they don't play video game but I would love to see them play p.t. don't know if they could handle it 😈

    the magic conchthe magic conchپیش 14 روز
  • Why is there not new comedians?

    Trevor LinkTrevor Linkپیش 14 روز
  • LISTEN *talking about socks xD

    #NewBlakeStone #NewBlakeStone#NewBlakeStone #NewBlakeStoneپیش 14 روز
IRworld