Megan Thee Stallion - Shots Fired [Official Audio]

2020 19 نوامبر
1 784 067 بازدید

The official audio for Megan Thee Stallion's “Shots Fired” from her album ‘Good News’ - Out Now!
Stream ‘Good News’ on all platforms:
megantheestallion.ffm.to/goodnews
Text Megan Thee Stallion:
(832) 210-1202
Follow Megan Thee Stallion:
instagram.com/theestallion
twitter.com/theestallion
facebook.com/theestallionn
soundcloud.com/megan-thee-stallion
LYRICS
Imagine n***as lying bout shooting a real b***h
Just to save face for rapper n***as you chill with
Imagine me giving a f**k it was ya f***ing birthday
You in your feelings I just thought it was another Thursday
Now imagine me c**k blocking n***as on some dry sh*t
I don't want you on a b***h believe you wouldn't been invited
And if it wasn't for me same week you would’ve been indicted
You offered m’s not to talk I guess that made my friend excited
Now y'all in cahoots you a puss in boots
You shot a 5'10 b***h with a 22
Talking bout bones and tendons like them bullets wasn't pellets
A p***y n***a with a p***y gun in his feelings
He in the back seat and he keep calling me a b***h
We all know the sh*t I could've came back with
He talking bout his followers dollars and goofy sh*t
I told him you're not popping you just on the remix
Now here we are 2020 8 months later
And we still ain't got no f***ing justice for Breonna Taylor
Any n***a on that n***a side is a clout chaser
A b***h that he f***ing or a h*e that he paying
Who you taking shots at goofy-a** n***a
Keep yo broke a** out of rich b***h business
And that go for you b****es too that's tryna get picked
Talking s**t I'll slide on you thinking that you slick
Ouuu s**t it's a lot of weak n***as in this b***h
They confused
They hate me but watching my videos beating they d**k
Who a snitch I ain't never went to the police with no names
I thought a b***h that got her chain snatched called the laws had something to say
I be speaking facts uh they can't handle that huh
They want me to be the bad guy let me put my mask on
I was chose I ain't ask to be this motherf***ing cold
Still the brightest star and not just the ones that's up in the rolls
Keep it p**pin always actions do the talking
I know you want the clout so I don’t never saying y'all name
Oh you out here balling huh who you get that money from
10 toes down for whoever get the pedi huh
I be so content cause I know Ima real b***h
And anything I say I'm never scared to repeat it
You would think I was a killer how these n***as scared as s**t
It’s only one of me but n***as bring they whole clique
Who you taking shots at goofy-a** b***h?
Watching me succeed from yo knees sucking d**k
I know you want attention from the n***as that I get
Ima steak you a side plate shrimp stay in yo place
Real b***h yea yea I ain't selling fairytales
FaceTime a n***a while my other n***a laying there
B***h think she sabotaging something tryna run and tell
B***h I got a bond with my n***as and they all aware yeah
Who you taking shots at shut up wit yo scary a**
No profile pic b***h yo mama shouldn’t have had
Kick me while I'm down bad I remember all that
Next n***a send a shot ima sent it right back
--
#MeganTheeStallion #ShotsFired #GoodNews #OfficialAudio
© 2020 1501 Certified Ent LLC under exclusive license to 300 Entertainment

نظر
  • Tory should’ve went for the head

    camulthaup24camulthaup24پیش 35 دقیقه
  • ''you in ya feelings i just thought it was another thursday'' ''i told him you're not popping you're just on the remix''

    QueenD27QueenD27پیش 2 ساعت
  • That’s biggie beat I SEE U MEGAN

    Peter KooshPeter Kooshپیش 3 ساعت
  • Time will tell if this is enough to destroy their friendship for life. So far I'm hearing anger, confusion, hurt and they may talk it out in the near future. I think other celebs besides Tory shouldn't say one word.

    Corrupted SeedCorrupted Seedپیش 10 ساعت
  • Best song on the album. Her voice on this beat is amazing

    Abigail LannonAbigail Lannonپیش 13 ساعت
  • Yes You Did That F**€k A Clap Back You Just Caught A Body 💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾🔥🔥🔥🔥🔥

    A. WA. Wپیش 13 ساعت
  • okkkkk bich

    empathy empathyempathy empathyپیش 15 ساعت
  • This is the first Megan the stallion song I’ve heard where she wasn’t rapping about her body,money or sex

    gingerbreadprime23gingerbreadprime23پیش 16 ساعت
  • Did she just call Kelsey Nicole a prostitute at 1:42?

    Missy WoodforkMissy Woodforkپیش 20 ساعت
  • Ayyyyy this littt🔥🔥

    Lee SotirosLee Sotirosپیش 20 ساعت
  • KELESY DISS TRACK WAY BETTERRRRRRRRRRRR

    diamond petersondiamond petersonپیش 21 ساعت
  • I'm sorry for Biggie Smalls, and his family for ruining who shot ya and using to make this garbage

    a human beinga human beingپیش 21 ساعت
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/g6GprsJ3Z6uA2aY.html

    a human beinga human beingپیش 21 ساعت
  • Girls On Fire on Yodays History than Anyone male rapper from old school to New School...Female Rapper gettin' popular...

    PopXir OfficialPopXir Officialپیش 23 ساعت
  • How was this made the day after but she referencing what tory said in his live 🤔

    Goochcast ✅Goochcast ✅پیش روز
  • this was cool at the start but it gets cringier with every listen like seriously wtf lol

    Champagne AbueloChampagne Abueloپیش روز
  • Dang meg went AWFFFFFF

    Charley HarrisCharley Harrisپیش روز
  • Meghan dragged Tory Lanez so hard i feel it...

    vsco girlvsco girlپیش روز
  • A degree in health administration and a hugely successful rap career

    BeaBeaپیش روز
  • I saw WAP and savage and thought that Megan is just another artist with few hot tracks but the more I dig in shes brings back respect and level to rap music! Finally

    Radvilė SparklesRadvilė Sparklesپیش روز
  • biggie beat ruined........

    Force StormierForce Stormierپیش روز
  • I love her she can ride any beat 👑👑👑👑👑👑

    Latoya BlantonLatoya Blantonپیش روز
  • I see why he popped her😂 mouth bad...

    Antonio AdairAntonio Adairپیش روز
  • And she did it to a remix of “Who Shot ya?” Damn...

    Mobiledust academyMobiledust academyپیش روز
  • I think ive been sleeping on meg for way to long

    shaggy 420shaggy 420پیش روز
  • Ima let u finish Meg.... but that tory album better than this by farrrrrrrr

    Allen TatisAllen Tatisپیش روز
  • this for keslys and tory damn

    Life as RyleeLife as Ryleeپیش روز
  • Megan thee satilion🔥🔥🔥💯💯💯💯

    Terrance AllenTerrance Allenپیش روز
  • who here after hearing bussin back ?

    Malcome RobinsonMalcome Robinsonپیش 2 روز
  • So fireeeee

    Ava ClaireAva Claireپیش 2 روز
  • Beat ruined

    JuniorJuniorپیش 2 روز
  • All this female in the comments smh stfu😐

    vFendi x oGvFendi x oGپیش 2 روز
  • well

    bube udehbube udehپیش 2 روز
  • She didn’t even make a point as to prove those claims of being shot. She just dissing like she’s hold a big grudge on him a long time even before the shots. instead or at least she could’ve told us her own part of the story.

    da rubiksda rubiksپیش 2 روز
    • Then on the cool look up the history or this beat.... it’s a shot beat... #history

      marcus davismarcus davisپیش روز
  • You're not popping you just on the remix took me out !!!!

    Meg GriffinMeg Griffinپیش 2 روز
  • I really like this side of Megan. More please!

    Monica MatosMonica Matosپیش 2 روز
  • He deserved this 😂😂😂😂🔥🔥🔥🔥

    Carl ForrestCarl Forrestپیش 2 روز
  • Lol Megan said tory not popin but he pulls more views 😂

    Yk SenzyYk Senzyپیش 2 روز
  • So trashy. Rest in pork Biggie, you were much better

    Pat RickPat Rickپیش 2 روز
    • And you compared to Biggie...... #hater #texas

      marcus davismarcus davisپیش روز
    • You sounds like a hater..... What’s crazy is that you never said that she wasn’t going live..... that how we know...

      marcus davismarcus davisپیش روز
  • I like her rap part like "Here we are 2020, 8 months later."😎😎😎😎😎

    Trent TillmanTrent Tillmanپیش 2 روز
  • She never said noones name. If the shoe fits. Lace it up, or trip.

    Miss LonechildMiss Lonechildپیش 2 روز
  • Tory not gon respond but if he did it would be the hardest song ever

    Stop motion SteveStop motion Steveپیش 2 روز
  • I'm touching up on the story and piecing it together more and I really think I know who's gonna win this beef

    I’m just That guyI’m just That guyپیش 2 روز
  • Dope

    simply kendysimply kendyپیش 2 روز
  • she said his gun was weak for shootin 22s but 22s are more effective than 9s

    Joshua BrowneJoshua Browneپیش 2 روز
  • ruined this beat for what

    Joshua BrowneJoshua Browneپیش 2 روز
  • Jay Z wrote this

    Richard HorlbackRichard Horlbackپیش 2 روز
  • This was ok by Tory diss was wayyyyy better

    postman aka bluestrippostman aka bluestripپیش 2 روز
    • what was Tory's diss?

      Brandon PaxtonBrandon Paxtonپیش روز
  • 😝👅

    tiktok_ viralstiktok_ viralsپیش 2 روز
  • ❤️❤️

    tiktok_ viralstiktok_ viralsپیش 2 روز
  • Tory lanez just got shorter

    Stunna gurlStunna gurlپیش 2 روز
  • A dis track? 😳😳💯

    Truly BuciieTruly Buciieپیش 2 روز
  • I bet you she doesn't even know the words to the beat she used . That sounded so elementary

    MY world my way visualsMY world my way visualsپیش 2 روز
    • 🤣🤣🤣🤣

      Info TechInfo Techپیش 2 روز
  • The dislikes are Tory Lanez fans 🙄💅

    Carlos Running ShieldCarlos Running Shieldپیش 3 روز
    • The dislikes are from people with common sense lol

      Info TechInfo Techپیش 2 روز
  • Idgaf whether u like Meg or not, there is no denying that she went off on this.🤷🏽‍♀️simple as that

    Darryn DeanDarryn Deanپیش 3 روز
    • @Darryn Dean I don't like her flow or word play, has nothing to do with her as a person lol

      Info TechInfo Techپیش 2 روز
    • Info Tech if u don’t like her just say that🤣

      Darryn DeanDarryn Deanپیش 2 روز
    • No there actually is denying it because she did not do well on this, she sounds Mad Mediocre lol.

      Info TechInfo Techپیش 2 روز
  • im on tory side and im not a clout chaser

    Lamar James De SouzaLamar James De Souzaپیش 3 روز
  • anyone else confused why it's frozen the whole vid

    That Crazy KidThat Crazy Kidپیش 3 روز
  • Tory didn't do anything wrong big foot tripping

    360zuko360zukoپیش 3 روز
  • I knew he shot you from the jump Meg!!!! Real niggas know that nigga a fraud. I honestly never liked him💯

    Malik HolmesMalik Holmesپیش 3 روز
  • Hayyyyyyyyyyyy!!!! Yesssssssssss!!!!!! 🙌

    Abasha CisseAbasha Cisseپیش 3 روز
  • Cmon megan, you could’ve done better. It sounds a little forced

    JacobJacobپیش 3 روز
  • megan or who ever made this beat ruined it 😕

    AkPedritoAkPedritoپیش 3 روز
  • #BussinBack #Kelseynicloe #megantheehoe #megantheeunloyal #1501 #fuckumegan #megantheeliar

    Conrad HurdleConrad Hurdleپیش 3 روز
  • Rat

    SmokeySmokeyپیش 3 روز
  • I want the story on her chain n getting snatched lmfao I need to laugh

    Adam RodgersAdam Rodgersپیش 3 روز
  • Wow she talking about her ex bestfriend and Tory..OMG! This is so sad. It sucks that this situation ended this way.

    Fe LuvuFe Luvuپیش 3 روز
    • @Dalyntai Tyson dang fr that's crazy

      kendra williamskendra williamsپیش روز
    • Yeah They Beefing The Bestfriend Made A Diss

      Dalyntai TysonDalyntai Tysonپیش روز
    • I was wondering who she was talking about, then I realized that everyone keeps talking about Kelsey.

      kendra williamskendra williamsپیش 2 روز
  • You just on the remix lol fave line ever!

    tammy deetztammy deetzپیش 3 روز
  • Disrespect to BIG

    Tay SkalezTay Skalezپیش 3 روز
  • 🗑

    Tay SkalezTay Skalezپیش 3 روز
  • She's rapping on the beat of "who shot ya" by biggie smalls yet She's the one that got shot bruh I'm dead

    Pa poPa poپیش 3 روز
  • tory need to use the hit em up beat

    Tyrell ThomasTyrell Thomasپیش 3 روز
  • Tory should have used this beat cuz it fits his story better

    Tyrell ThomasTyrell Thomasپیش 3 روز
  • 😐😐😐

    Blavk face Baby RetrospectiveBlavk face Baby Retrospectiveپیش 3 روز
  • A female rapper destroying a male rapper in a diss track !!!!! Yessss

    Nilla babyNilla babyپیش 4 روز
    • @Joshua Ulofoshio How tf I'm a admit Tory lied when I wasn't there to know if he lied or not??? What's up with you and you delusional Megan supporters? Lol. How about this, why don't you admit Megan Lied Multiple times as her Own Ex Best friend of 7+ years pointed out in her diss song to Megan 🤣 clown

      Info TechInfo Techپیش 39 دقیقه
    • @Joshua Ulofoshio no, Megan lied

      Itsyaboiswish 06Itsyaboiswish 06پیش 43 دقیقه
    • Ain't nothing new about that concept lol Kim in her day was going at Pac & Big foxy went at Nas and most recently dreamdoll went at TORY

      Mu$ic LoverMu$ic Loverپیش 48 دقیقه
    • @Info Tech bruh just admit Tory lied

      Joshua UlofoshioJoshua Ulofoshioپیش روز
    • @Info Tech Preach my brother

      Itsyaboiswish 06Itsyaboiswish 06پیش 2 روز
  • She. My hot girl 🤟🏽GMLENTSQ

    Stevie GloverStevie Gloverپیش 4 روز
  • NBA YOUNGBOY "love my haters" Out Now irworld.info/show/fy-lm-h-y/q6-Xj8p_kst2r9A.html

    4KT x TBG4KT x TBGپیش 4 روز
  • Kelsey bodied megan Tory innocent. Meg got drunk and acted a fool-but karma coming. When meg face perjury and intimidating witness charges-keep the same energy.

    Exotic AngelExotic Angelپیش 4 روز
  • Both Tory and Megan have milked this out so much, I bet they both already made up in dms

    CuriousCuriousپیش 4 روز
    • Why would Megan forgive someone who shot her 😐

      lalisqyalalisqyaپیش 3 روز
  • Kelsey Nicole song is way better

    Sunshine GreenSunshine Greenپیش 4 روز
  • TORY DID’NT DO IT #FREETORY

    Giovanny gutierrezGiovanny gutierrezپیش 4 روز
  • Who's here after expressive video?

    Kelvin channelKelvin channelپیش 4 روز
  • The only reason she is in this industry is BC of Nicki Minaj 🤭

    Melody EdwardsMelody Edwardsپیش 4 روز
    • @Crystal Vidrine girl u gotta make more sense too luv

      Melody EdwardsMelody Edwardsپیش 2 روز
    • @Crystal Vidrine ughhh I ain't hating... I'm just saying she is in this mf industry BC of Nicki MINAJ boo so don't be coming for me hunnie

      Melody EdwardsMelody Edwardsپیش 2 روز
    • Stop hating cause can ride any beat. Go back in that crab barrel or to your couch. Either way she slaughtered him and you

      Crystal VidrineCrystal Vidrineپیش 2 روز
  • U a snitch and this sucks

    Jahaziel TremblayJahaziel Tremblayپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/hW1-gZWFm7qaydQ.html

    BTK TRAYBTK TRAYپیش 4 روز
  • Grammy and bet really said dis was better than lil uzi

    lil smokljolil smokljoپیش 4 روز
  • Her "hmmmm" remind me of Busta Rhymes but she on her own level

    Rachel JardinRachel Jardinپیش 4 روز
    • This record is mediocre level lol

      Info TechInfo Techپیش 2 روز
  • her voice doesn't match the beat

    seba kurdiseba kurdiپیش 4 روز
  • I swear she sounds the same in all her songs just a different beat

    kadesia juellekadesia juelleپیش 4 روز
    • Don't all artist have their own flow lol gtfoh

      Olivia IvyOlivia Ivyپیش 3 روز
  • Tory boyfriends coming

    Billies._.avacodo _Billies._.avacodo _پیش 4 روز
  • Megan is getting too cocky and big headed

    Ferrari 500Ferrari 500پیش 4 روز
  • Damn Meg that was once your friend. You hit lo. You gotta be the bigger person.

    Sade StittSade Stittپیش 4 روز
  • Go stream Daystar 😂😂😂😂

    Jungleboy BlazeJungleboy Blazeپیش 4 روز
  • L

    JTMonEyOnTheWiiJTMonEyOnTheWiiپیش 4 روز
  • 🚨

    Antoliyah MorrowAntoliyah Morrowپیش 4 روز
  • Who shot ya...? Tory did 😂

    Carlos SustaitaCarlos Sustaitaپیش 4 روز
IRworld